måndag 12 april 2010

Linnéas rum

Äntligen! Efter några dagars hårt slit och hjälp av världens snällaste pappa, är äntligen vår prinsessans rum klart, och vilken förändring sen! :)

Så här såg rummet ut när jag hade tagit ut alla grejer. Fult, äckligt, tråkigt och framförallt mörkt som en grotta, föga inspirerande eller hur?



Så här blev resultatet! supertjejigt och alldeles perfekt för en prinsessa :)

Hade väldigt roligt när jag sydde "bakverken" och dom blev väldigt uppskattade :)


Här syns "kökshörnan". Kistan som skymtar till höger fyndade jag i en av våra skrubbar, perfekt att ha leksaker i. Lite kul att man fortfarande kan gå på upptäcksfärd och hitta roliga saker i våra skrubbar :)


Under den hemska gamla plastmattan hittade jag det här fina trägolvet, i perfekt skick. Tur att man har en snäll pappa som kunde hjälpa mig måla det också, annars hade jag aldrig blivit klar! Byrån, en tråkig mörkbrun sak, målade jag vit och klädde med lite tapet som blev över :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar